Lewicowa grup Campact, która jak sama się określa, jest:
"organizacją zaangażowaną w politykę postępową i broniącą naszej demokracji",
zorganizowała akcję bojkotu wyrobów mlecznych Müllermilch. Powodem jest fakt, że prezes firmy, pan Theo Müller, słynie z prawicowych poglądów i jest zwolennikiem Alternatywy dla Niemiec.
Na stronie internetowej Campact można zamówić pakiet 24 naklejek zawierających logo AfD i kod QR, pod którym można się dowiedzieć więcej na temat prawicowej partii i jej związków ze smakowym mlekiem.
Jak czytamy w opisie akcji:
"Dzięki naszym naklejkom możesz zwiększyć świadomość społeczną w supermarkecie. Każdy, kto kupuje produkty Müller, wspiera miliardera, który chce, aby prawicowi ekstremiści stali się społecznie akceptowalni. Zabierz naklejki ze sobą do supermarketu i po prostu naklej je na produkty Müller w dziale chłodniczym. Naklejanie naklejek w supermarkecie jest dozwolone, o ile produkty nie są uszkodzone".
Biorąc pod uwagę rosnące poparcie dla Alternatywy dla Niemiec, akcja może przyczynić się wyłącznie do wzrostu obrotów firmy pana Müller.